assyriskapoesi

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Robin - 20 oktober 2010 11:57

jag gillar när kylan ackompanjeras av duggregn, jag är så glad när räkningarna ska betalas, jag fullkomligt älskar att Syrianska troligen gått förbi oss i seriesystemet, jag tycker att de svenska fotbollsdomarna är de bästa i världen, jag gillar i synnerhet Superettans domare, jag kan glädjas åt rivaler, jag anser att gubben är för gammal, jag hatar turkens bollbehandling, jag tror att internet är på nedväg, jag applåderar de som säger att vår fotbollsfilosof är bedrövlig, jag tycker fotbollsarenan var ett uppköp från bårsta, jag tror på mirakel, jag tror på fotbollsförbundet, jag hoppas att daniel larsson löser våra djupledsproblem.


nile city var kasst, den långe är slut efter alla skador, balanssinnet har proppat huvudet för fullt av plugg, herr barcelona är världens bästa tränare, debatter i svt är intelligenta, amerikanerna är grunden till allt ont, boisen klarar av katalanernas spelsätt, försvarsspel är oviktigt, de unga är för gamla, de gamla är för gamla, de medelålders är för unga; jag väntar på snön.

Ovido - Quiz & Flashcards