assyriskapoesi

Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

"så kom igen då, med allt du har och lappa ihop mig bäst du kan"

Av Robin - 13 juni 2010 20:51


1. Assyriska gjorde en ganska bra match - i andra ägde vi stora delar av spelet och vinsten kunde lika gärna ha hamnat hos oss rödvita.


2. Ettan: Offside. Tvåan: Vinner inga lösa bollar. Trean: Vad fan gör Bahne?


3. Batan såg precis ut som vm-turken.


4. Kommentatorn på tv pratade om ett bra byte då Felic avgjorde - jag påstår att Ijeh garanterat också gjort mål där. Nästan vilka anfallare som helst som är över en och sjuttiofem.


5. 100 gram chips, 50 gram mjölkchoklad, 1 liter pepsi samt en fiskgratäng a la Willys.

 
 
Ingen bild

jnb

14 juni 2010 16:51

"vi ska vinna derbyt åt er fans, vi lovar verkligen denna gången" skitsnack

 
Ingen bild

Gösta

14 juni 2010 23:33

1-0 målet va inte offside... kolla på reprisen så det du att Ijeh va on-side

 
Ingen bild

Mark

15 juni 2010 14:45

Assyriskas mål var inte heller värsta fina spelet, utan det var mittbacken Haris som missar med att rensa bollen två gånger.
Sedan var inte första målet offside, inte någonstans.

 
Assme

Assme

21 juni 2010 02:04

Vi fick lägena,tack vare,knuffen av Marklund på Skenderovic och tack vare deras missförstånd i mellan vem ska rensa undan,vid 1:0,tack för det Marklund,haha, och andra att vi plockade andra bollen vid 2:2 målet,eftersom deras mittback har nickat undan det...(inte missat-som du Mark skrev)

http://bor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Robin - 15 december 2010 10:57

Kebaberna rullar in på löpande band numera, och det är Andreas Gatukök, från andra sidan vägen, som står för leveranserna. Den där jävla Andreas. Och så är det dags att återigen försvinna, gå under jorden, hoppas på det bästa, och sedan dyka upp...

Av Robin - 6 december 2010 23:04

Igår åt jag en kebab igen. På vägen hem med den i handen (ja, jag åt den hemma), så förbannade jag Andreas Haddad. Jag gick där i kylan och pratade om hur jag skulle sluppit det här, bara han hade skrivit på ett nytt kontrakt.   Så därför undrar ...

Av Robin - 2 december 2010 22:48

Dagarna går, natten består. Ja, vintern är här. Det är natt dygnet runt, mörkt och jävligt.   Det går inte en dag utan att mina tankar vandrar iväg till Eddie; vet fortfarande inte riktigt varför. Vi kände inte varandra. Vi har knappt pratat med ...

Av Robin - 30 november 2010 16:39

På något vis känns det alltid lugnande att läsa intervjuer med Rikard Norling. Han säger vad vi vill höra, men han gör det på ett sätt så att man verkligen tror på honom; att han verkligen tror på sina egna ord. Fantastiskt.   Ungdomarnas vara el...

Av Robin - 29 november 2010 23:11

I ett försök att belysa Assyriska-kunnandet hos allmänheten (nåja, åtminstone nån vän eller så), så har jag "intervjuat" en kompis. Han följer inte Assyriska (även om jag tjatat som fan om Marklund och Ceyhun detta året), och här kommer hans svar på ...

Ovido - Quiz & Flashcards